«Το σκοτσέζικο ουίσκι είναι μια κατηγορία ποτού που θεωρείται εκφοβιστική για τις γυναίκες. Και τώρα έχουμε μια συναρπαστική ευκαιρία για να προσελκύσουμε τις γυναίκες στο brand μας » αναφέρει η αντιπρόεδρος της Johnnie Walker, Stephanie Jacoby.
Η Jane Walker θα κάνει την εμφάνισή της σε 250.000 μπουκάλια του Black Label 12 ετών τον Μάρτιο, με την Diageo να δωρίζει ένα δολάριο από αυτά σε σε οργανισμούς που στηρίζουν γυναίκες, όπως οι Monumental Woman και She Should Run. «Βλέπουμε την Jane ως την πρώτη θηλυκή εκδοχή του σήματος με τον άντρα που βαδίζει. Φανταζόμαστε τον Johnnie και την Jane να βαδίζουν μαζί προς τα εμπρός» συμπληρώνει η Jacoby.
Η κυκλοφορία της Jane Walker εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, αυτό της καμπάνιας «Keep Walking America» που εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2016 και είναι μια προσπάθεια ανοίγματος σε ένα ευρύτερο κοινό.
Αξίζει μάλιστα να αναφερθεί πως η κατανάλωση σκοτσέζικου ουίσκι αυξήθηκε κατά 2,1% στις ΗΠΑ τα τελευταία 15 χρόνια, με το Johnnie Walker να έχει αυξήσει αρκετά την απόστασή του από τον ανταγωνισμό
https://gr.askmen.com/drink/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου