... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

Jane Walker Ο Johnnie Walker μόλις βρήκε τη γυναίκα της ζωής του

 



Το bestselling σκοτσέζικο ουίσκι σε όλο τον πλανήτη θα λανσάρει ένα καινούριο λογότυπο, έχοντας διπλό σκοπό: αφενός να προσελκύσει περισσότερες γυναίκες και αφετέρου να προωθήσει την ισότητα των φύλων. Η Jane Walker λοιπόν -μια γυναίκα που βαδίζει ακριβώς όπως ο Johnnie, έχει πανομοιότυπο ντύσιμο, καπέλο και μπαστούνι- θα βρεθεί στην ετικέτα μιας περιορισμένης έκδοσης του ποτού.

«Το σκοτσέζικο ουίσκι είναι μια κατηγορία ποτού που θεωρείται εκφοβιστική για τις γυναίκες. Και τώρα έχουμε μια συναρπαστική ευκαιρία για να προσελκύσουμε τις γυναίκες στο brand μας » αναφέρει η αντιπρόεδρος της Johnnie Walker, Stephanie Jacoby.

Η Jane Walker θα κάνει την εμφάνισή της σε 250.000 μπουκάλια του Black Label 12 ετών τον Μάρτιο, με την Diageo να δωρίζει ένα δολάριο από αυτά σε σε οργανισμούς που στηρίζουν γυναίκες, όπως οι Monumental Woman και She Should Run. «Βλέπουμε την Jane ως την πρώτη θηλυκή εκδοχή του σήματος με τον άντρα που βαδίζει. Φανταζόμαστε τον Johnnie και την Jane να βαδίζουν μαζί προς τα εμπρός» συμπληρώνει η Jacoby.

Η κυκλοφορία της Jane Walker εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, αυτό της καμπάνιας «Keep Walking America» που εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2016 και είναι μια προσπάθεια ανοίγματος σε ένα ευρύτερο κοινό.

Αξίζει μάλιστα να αναφερθεί πως η κατανάλωση σκοτσέζικου ουίσκι αυξήθηκε κατά 2,1% στις ΗΠΑ τα τελευταία 15 χρόνια, με το Johnnie Walker να έχει αυξήσει αρκετά την απόστασή του από τον ανταγωνισμό

https://gr.askmen.com/drink/

Δεν υπάρχουν σχόλια: