Το 2019, η COFACE Families Europe αποφάσισε να συλλέξει τις ιστορίες των οικογενειών και πέρα από την Ευρώπη, για να διερευνήσει τι καθορίζει και επηρεάζει τις επιλογές τους πότε αγοράζουν παιχνίδια. Στις 20 Νοεμβρίου 2019, την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, εμείς κυκλοφόρησε συμβολικά το "Toy Stories", την πρώτη πανευρωπαϊκή έρευνα για το Toys and Diversity , που αναπτύχθηκε και μεταφράστηκε από μέλη της COFACE σε 13 γλώσσες.
Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέχρι την ημέρα των Χριστουγέννων.
Η έρευνα συγκέντρωσε περισσότερες από 2.000 απαντήσεις από όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ και πέρα. Ωστόσο, αυτή η αναπαράσταση μοιράζεται άνισα, καθώς σχεδόν το 90% του
οι ερωτηθέντες προέρχονται από δέκα χώρες. Η μεγάλη πλειονότητα των ερωτηθέντων ήταν γυναίκες(85%) και, όσον αφορά την ηλικία, το 60% των ερωτηθέντων ήταν μεταξύ 26 και 45 ετών.
Η έρευνα, η οποία περιέχει περίπου 20 ερωτήσεις, στοχεύει στην ανάλυση συγκεκριμένων ζητημάτων σχετικά με τον κόσμο των παιχνιδιών, όπως ο τρόπος αντιμετώπισης των καταναλωτών / αγοραστών κατά την αγορά παιχνιδιών, τον τρόπο οργάνωσης των καταστημάτων παιχνιδιών και πώς γίνεται αντιληπτό από τους καταναλωτές και ο ρόλος των μέσων ενημέρωσης και του μάρκετινγκ στα παιχνίδια. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό,
η έρευνα περιελάμβανε ερωτήσεις σχετικά με πιθανές λύσεις και τις υπόλοιπες προκλήσεις στο σχέση με τα παιχνίδια.
Αυτή η έκθεση δεν είναι και δεν προσποιείται ότι είναι επιστημονική.
Η Ευρώπη στοχεύει μέσω αυτής της έκθεσης να κρατήσει το δάχτυλό της στον παλμό της κοινωνίας και να δώσει οι ερωτηθέντες έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τις πεποιθήσεις τους, ακόμη και αν δεν ταιριάζουν με το COFACE αυτοί. Το ευρύ φάσμα χωρών και το ηλικιακό εύρος σημαίνει ότι οι απαντήσεις είναι πολύ διαφορετική και πλούσια σε φύση με πλουραλισμό απόψεων όπως σε κάθε δημοκρατική κοινωνία.
Δείτε εδώ την έκθεση ToyStoriesEurope-wide survey on#ToysAndDiversity
http://www.coface-eu.org/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου