Όπως τονίζει η τράπεζα «Η εποχή την οποία διανύουμε είναι γεμάτη προκλήσεις. Κι όταν αυτό συμβαίνει, η ανάγκη να περιφρουρήσουμε και να ενδυναμώσουμε θεμελιώδεις αξίες μας γίνεται ακόμα μεγαλύτερή, έτσι ώστε αυτά που θεωρούμε δεδομένα να είναι και στην πράξη. Οφείλουμε να εντοπίσουμε τα κακώς κείμενα, κάνοντας το πρώτο βήμα για ένα καλύτερο μέλλον.
Το θέμα της έμφυλης ισότητας, συνεχίζει να είναι ένα από αυτά τα θέματα. Γιατί ακόμη κι αν τα βήματα που έχουν γίνει για την επίτευξή της είναι σημαντικά, συνεχίζουμε να έχουμε έναν μεγάλο δρόμο που πρέπει να διανύσουμε.
Η νέα καμπάνια της The Newtons Laboratory για την Τράπεζα Πειραιώς, εξετάζει το θέμα της έμφυλης ισότητας από μια διαφορετική σκοπιά και συγκεκριμένα, από αυτή του γλωσσικού σεξισμού.
Κι αυτό, γιατί η γλώσσα μας είναι η αλήθεια του κόσμου μας. Ο τρόπος που εκφραζόμαστε, είναι στην ουσία ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε την κοινωνία και αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στην οποία ζούμε, αλλά κι αυτή που θέλουμε να διαμορφώσουμε.
την τηλεοπτική επικοινωνία, με οδηγό μας ένα κορίτσι στην εφηβεία, βλέπουμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια της και αντιλαμβανόμαστε πως τα «Ο», που υπερισχύουν στον λόγο μας, βρίσκονται παντού γύρω της, είναι ο κόσμος της, και πολλές φορές τον ορίζουν. Παρ’ όλα αυτά, η ίδια αποφασιστική συνεχίζει την πορεία της, για να βρεθεί στη σχολική τάξη, εκεί που όλα ξεκινούν, αλλάζουν, διαμορφώνονται. Αφού η εκπαίδευση ήταν και είναι πάντα o δρόμος, η αφετηρία διάπλασης ιδεών ,αξιών και συνειδήσεων.
Αυτό το χώρο επέλεξε η Τράπεζα Πειραιώς, να μιλήσει και να λάβει πρωτοβουλίες που αφορούν τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας ισότιμων ανθρώπων. Πρωτοβουλίες που συμπεριλαμβάνουν δράσεις τόσο στην εκπαίδευση, όσο και στην αγορά εργασίας με στόχο την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας σε αυτή.
Η τηλεοπτική επικοινωνία δημιουργήθηκε τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής και προστασίας που υπαγορεύει ο ΕΟΔΥΥ από τη ΦΙΛΜΙΚΗ Α.Ε., με τη σκηνοθετική ματιά της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη, αλλά και με την ισότιμη συμμετοχή αντρών και γυναικών με κοινό σκοπό ένα αποτέλεσμα που θα γίνει τροφή για σκέψη».
https://www.businessdaily.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου