... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τρίτη 20 Απριλίου 2021

Το ταξίδι της εγκυμοσύνης στις πριγκίπισσες της Disney

 


Οι καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο αγαπούν τις Πριγκίπισσες της Disney για τη γοητεία και τις σχετικές τους ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί/ες  δημιουργοί  αρέσουν να επαναπροσδιορίζουν αυτές τις ηρωίδες σε νέα περιβάλλοντα. Η ψηφιακή καλλιτέχνης Anna Belenkiy, για παράδειγμα, τεκμηρίωσε το πρώτο της ταξίδι εγκυμοσύνης στο Instagram, σχεδιάζοντας τις πριγκίπισσες της  Disney  ως γυναίκες που περιμένουν παιδί.

«Η εγκυμοσύνη θεωρείται πάντα κάτι λαμπερό και μαγικό, ειδικά όταν κοιτάζεις άλλες έγκυες γυναίκες και θέλεις να γίνεις σαν αυτές, αλλά τότε η πραγματικότητα κατέρρευσε και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τις αγαπημένες μου πριγκίπισσες της Disney για να καταγράψω τις λιγότερο λαμπερές στιγμές εγκυμοσύνης μου , "Λέει η Belenkiy στο My Modern Met. Από το να δοκιμάζουν ρούχα που είναι πολύ σφιχτά έως τις  πρωινές  αδιαθεσίες   οι παιχνιδιάρικες απεικονίσεις της ,δείχνουν   μια ποικιλία σχετικών καταστάσεων.

Η Belenkiy προσελκύει επίσης τις πριγκίπισσες με πιο λαμπερούς τρόπους στις  οποίες βάζει μοντέρνα φορέματα με φόντο παρόμοιο με το σκηνικό της ταινίας τους. «Η έμπνευσή μου για τη δημιουργία ενός λογαριασμού που βασίζεται στη Disney προέρχεται από την αγάπη μου για τους χαρακτήρες της Disney που αποτελούν μέρος της ζωής μου από την παιδική ηλικία (έως τον τοκετό)», συνεχίζει. «Η Μουλάν με έχει διδάξει να μην τα παρατάω και η Άριελ με δίδαξε να συνεχίζω να κυνηγάω τα όνειρά μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια: