... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Έρευνα: Το 42% των γυναικών ενημερώνεται μέσω Internet


H devolo Greece σε συνεργασία με το womanidol.gr, πραγματοποίησε έρευνα όπου γυναίκες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση Internet που κάνουν, την ασφάλεια τους σε αυτό, αλλά και τις “online ανησυχίες” τους. Η έρευνα οδήγησε σε σημαντικά συμπεράσματα για τις γνώσεις, τις συνήθειες αλλά και τις φοβίες των γυναικών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους. Μέσα από την έρευνα μπορούμε να διακρίνουμε τα διαφορετικά προφίλ γυναικών που επισκέπτονται το Internet!

Το 42% των γυναικών χρησιμοποιεί το Internet ως μέσο ενημέρωσης

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 42% των γυναικών που μπαίνουν στο Internet, το χρησιμοποιούν κυρίως ως μέσο ενημέρωσης. Ακολουθεί το 31% που κάνει χρήση του Internet για ψυχαγωγία, streaming και social media ενώ το 27% το χρησιμοποιεί κυρίως για επαγγελματικούς λόγους.
Βλέπουμε ότι παρά το ότι η πλειοψηφία ανήκει σε ένα target group από 35 έως 54 ων ετών, μεγάλο μέρος των ερωτηθέντων γυναικών, περισσότερο ενημερώνεται παρά ψυχαγωγείται μέσω του Internet. Το 40% των γυναικών – σύμφωνα με τα στοιχεία – κάνει χρήση του Διαδικτύου καθημερινά έως 4 ώρες, ενώ το 30% είναι καθημερινά στο Internet για περίπου 8 ώρες. Μόλις το 16% αφιερώνει έως 2 ώρες την ημέρα και ένα σημαντικό ποσοστό που φτάνει στο 14%, αφιερώνει πάνω από 10 ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο.
Οι αγαπημένες συσκευές για πρόσβαση στο Internet, όπως ίσως ήταν αναμενόμενο, είναι το κινητό τηλέφωνο και ο υπολογιστής, καθώς το 48% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο από smartphone και το 45% χρησιμοποιεί από υπολογιστή (desktop ή laptop). Στη συνολική κατάταξη ακολουθούν τα tablet με μόλις το 6% ενώ τελευταίες έρχονται οι «έξυπνες» τηλεοράσεις και οι κονσόλες, που μάλλον αποτελούν “ανδρική υπόθεση”, καθώς μόνο 1% των γυναικών κάνει χρήση αυτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: