... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Η διαφήμιση με το μοντέλο που φορά μπικίνι που έχει διχάσει τους Άγγλους- γιατί αποκαθηλώθηκε από το Μετρό του Λονδίνου

Η διαφήμιση με το μοντέλο που φορά μπικίνι που έχει διχάσει τους Άγγλους- γιατί αποκαθηλώθηκε από το Μετρό του Λονδίνου - Media

Μία διαφήμιση προϊόντος αδυνατίσματος που δείχνει ένα μοντέλο ντυμένο με μπικίνι με σλόγκαν "Είναι έτοιμο το κορμί σας για την παραλία;" δεν είναι προσβλητική ή ανεύθυνη, αποφάνθηκε το εποπτικό σώμα της διαφήμισης.
Η Βρετανική Ρυθμιστική Αρχή Διαφήμισης (Advertising Standards Authority –ΑSA) δέχτηκε 378 καταγγελίες ότι η αφίσα των προϊόντων Protein World υπαινίσσεται πως άλλου τύπου σώματα, πλην του εικονιζόμενου, είναι κατώτερα.
Οι αφίσες αποκαθηλώθηκαν από τους σταθμούς του μετρό και υπογράφηκε μία αίτηση για την απαγόρευση της διαφήμισης.
Η ASA άρχισε να δέχεται τις πρώτες καταγγελίες λίγο μετά την απαγόρευση της διαφήμισης τον Απρίλιο.
Η εταιρεία Protein World δήλωσε ότι δεν θεωρεί πως η αφίσα υπαινίσσεται ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να μοιάζουν σαν το εικονιζόμενο μοντέλο ή ότι τόσο η φωτογραφία όσο και το σλόγκαν που την συνοδεύει είναι ανεύθυνα.
Η πρόθεσή της είναι, σύμφωνα με την ίδια, να καλέσει τους καταναλωτές να εξετάσουν αν το κορμί τους είναι έτσι όπως θα το ήθελαν.
Η ίδια πρόσθεσε ότι το μοντέλο της διαφήμισης χρησιμοποίησε τα προϊόντα της εταιρείας.
Στην απόφασή της, η ASA αναφέρει ότι ο όρος "κορμί για παραλία" ενδεχομένως να έχει και την έννοια του "νιώθω επαρκώς άνετα και έχω αυτοπεποίθηση για την εμφάνισή μου ώστε να φοράω μαγιό σε δημόσιο χώρο".
Από την πλευρά της, η φιλανθρωπική οργάνωση για διαταραχές της όρεξης Beat χαρακτήρισε "υπερβολικά απογοητευτική" την απόφαση της ΑSA.
Η εκπρόσωπός της Ρεμπέκα Φιλντ δήλωσε: "Ενώ αναγνωρίζουμε ότι η διαφήμιση και τα μέσα ενημέρωσης δεν μπορούν να προκαλέσουν διαταραχές της όρεξης... γνωρίζουμε πόσο τοξικές μπορεί να είναι οι εικόνες για έναν άνθρωπο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: