... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Οι διαφημιστικές καμπάνιες που σόκαραν -Ρατσισμός, βία και σεξουαλική κακοποίηση σε αφίσες [εικόνες]

ις αποκαλούν «shockvertising», δηλαδή διαφημίσεις που να σοκάρουν καθώς οι εμπνευστές τους έχουν χρησιμοποιήσει φρικιαστικές εικόνες βίας, σεξουαλικής κακοποίησης και ρατσισμού. Διάφορες διαφημιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν υιοθετήσει αυτήν την τολμηρή μέθοδο, ενώ αυτές που χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο διαφήμισης είναι κυρίως ακτιβιστικές οργανώσεις όπως η PETA.
Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία Benetton ήταν αυτή που έφερε την επανάσταση σε αυτό το στυλ διαφήμισης τη δεκαετία του 1980.
Ωστόσο η δημιουργία αυτών των εικόνων έχει προκαλέσει και πάρα πολλές αντιδράσεις παγκοσμίως αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν το αποτέλεσμα προσβλητικό.
Δείτε μερικές από τιος διαφημιστικές αφίσες που προκάλεσαν
Τα like στο Facebook δεν αρκούν (2013)
Υπέρ της ισότητας ανδρών-γυναικών (2013)
Κατά του ρατσισμού (2013)
Αντικαπνιστική εκστρατεία (2010)
Κατά της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών (2009)
Κατά της παιδικής κακοποίησης (2009)
Της WWF-Το τσουνάμι το 2004 πέθαναν πολλοί περισσότεροι από ότι την 11η Σεπτεμβρίου (2009)
Κατά του εγκλεισμού των ηλικιωμένων σε ιδρύματα (2010)
Ο ομαδικός βιασμός από την εταιρεία Dolce Gabbana (2007)
Κατά της εξόντωσης της φώκιας (2005)
Κατά της παχυσαρκίας (2007)
Η καμπάνια της Benetton (1980s-90s) με τον ακτιβιστή David Kirby που πέθανε από AIDS

http://www.iefimerida.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: