Αποτελεί ένα από τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά στον κόσμο. Η ντροπή και η χαμηλή αυτοεκτίμηση που προκαλείται από τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας αναγκάζουν τα περισσότερα από τα θύματα (κυρίως γυναίκες) να αποσιωπούν το πρόβλημα. Με την ελπίδα αυτό να εξαφανιστεί.
Η ιστοσελίδα Buzzfeed συγκέντρωσε τις πιο σοκαριστικές καμπάνιες για το πρόβλημα της ενδοοικογενειακής βίας. Επικοινωνιακές προσπάθειες που ως σκοπό έχουν να αναδείξουν το ένοχο μυστικό και να ενθαρρύνουν τα θύματα να ζητήσουν βοήθεια.
1.Λίβανος
Η βία δεν είναι πάντα φυσική. Υπάρχει και η λεκτική βία, την οποία αναπαριστά αυτή η εικόνα με τα τραύματα στο πρόσωπο των δύο γυναικών να έχουν τη μορφή των οστικών κυμάτων των λέξεων σκύλα και πόρνη.
2.Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Το μήνυμα απλό και κατανοητό. Η ακτινογραφία ενός γυναικείου χεριού με την επεξήγηση «μου το έδωσε όταν μου έκανε πρόταση γάμου», δίπλα από το δαχτυλίδι και «αυτό μου το έδωσε χωρίς λόγο», δίπλα από το σπασμένο κόκκαλο.
3.Γαλλία
Στη χώρα της μόδας ακόμα και οι καμπάνιες έχουν εικόνα pret a portet. «Η οικογενειακή βία είναι ακόμα της μόδας», είναι το σλόγκαν της καμπάνιας της διεθνούς αμνηστίας.
4.Σιγκαπούρη
«Αν συμβεί μια φορά, μπορεί να ξανασυμβεί», είναι το μήνυμα στην διαφήμιση από τη Σιγκαπούρη.
5.Αγγλία
«Μην υποφέρετε στα χέρια του συντρόφου σας».
6.Γερμανία
Οι Γερμανοί έφτιαξαν μια διαδραστική αφίσα που έδειχνε έναν άνδρα να κακοποιεί τη γυναίκα του. Μια ειδική κάμερα που ανίχνευε τα βλέμματα των περαστικών, άλλαζε την εικόνα όταν κάποιος κοιτούσε την αφίσα κι έδειχνε το ζευγάρι ευτυχισμένο. «Συμβαίνει όταν δεν κοιτάζει κανείς», το σλόγκαν.
www.iefimerida.gr
Η ιστοσελίδα Buzzfeed συγκέντρωσε τις πιο σοκαριστικές καμπάνιες για το πρόβλημα της ενδοοικογενειακής βίας. Επικοινωνιακές προσπάθειες που ως σκοπό έχουν να αναδείξουν το ένοχο μυστικό και να ενθαρρύνουν τα θύματα να ζητήσουν βοήθεια.
1.Λίβανος
Η βία δεν είναι πάντα φυσική. Υπάρχει και η λεκτική βία, την οποία αναπαριστά αυτή η εικόνα με τα τραύματα στο πρόσωπο των δύο γυναικών να έχουν τη μορφή των οστικών κυμάτων των λέξεων σκύλα και πόρνη.
2.Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Το μήνυμα απλό και κατανοητό. Η ακτινογραφία ενός γυναικείου χεριού με την επεξήγηση «μου το έδωσε όταν μου έκανε πρόταση γάμου», δίπλα από το δαχτυλίδι και «αυτό μου το έδωσε χωρίς λόγο», δίπλα από το σπασμένο κόκκαλο.
3.Γαλλία
Στη χώρα της μόδας ακόμα και οι καμπάνιες έχουν εικόνα pret a portet. «Η οικογενειακή βία είναι ακόμα της μόδας», είναι το σλόγκαν της καμπάνιας της διεθνούς αμνηστίας.
4.Σιγκαπούρη
«Αν συμβεί μια φορά, μπορεί να ξανασυμβεί», είναι το μήνυμα στην διαφήμιση από τη Σιγκαπούρη.
5.Αγγλία
«Μην υποφέρετε στα χέρια του συντρόφου σας».
6.Γερμανία
Οι Γερμανοί έφτιαξαν μια διαδραστική αφίσα που έδειχνε έναν άνδρα να κακοποιεί τη γυναίκα του. Μια ειδική κάμερα που ανίχνευε τα βλέμματα των περαστικών, άλλαζε την εικόνα όταν κάποιος κοιτούσε την αφίσα κι έδειχνε το ζευγάρι ευτυχισμένο. «Συμβαίνει όταν δεν κοιτάζει κανείς», το σλόγκαν.
www.iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου