... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Πέμπτη 12 Μαΐου 2022

«Εμείς οι γυναίκες…»: Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς γίνεται φωνή για την ισότητα των φύλων

 

Η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis για να προωθήσει ίσες ευκαιρίες για όλους

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες…» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Μια καμπάνια που γεννά την αισιοδοξία

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο. Η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της κάθε μιας, δίνει έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια. Ένα ερώτημα που ταλανίζει σήμερα μεγάλο ποσοστό των γυναικών. Επιπλέον στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής που μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Women Empowerement – Με την υπογραφή της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς θέτει ένα παράδειγμα ίσων ευκαιριών

Η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs, συνεχίζοντας να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Συγκεκριμένα στόχος της Lidl Ελλάς είναι να προάγει την ισότητα των φύλων εντός της επιχείρησης, αλλά και στην αλυσίδα αξίας της, λαμβάνοντας πρωτοβουλίες που κάνουν τη δέσμευση, πράξη. Η αύξηση περαιτέρω στο ποσοστό γυναικών στελεχών σε επίπεδο μέσης και ανώτερης διοίκησης και η εφαρμογή ενιαίας μισθολογικής δομής, που βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια, είναι μόνο μερικές από τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Lidl Ελλάς, που ανοίγουν νέους ορίζοντες.

Η πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE

Απόδειξη της δέσμευσής της αποτελεί η πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων. Μάλιστα, η Lidl Ελλάς είναι 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που καταφέρνει να λάβει την συγκριμένη πιστοποίηση, γεγονός που αποτελεί ακόμα μια απόδειξη πως συγκαταλέγεται στις κορυφαίες εταιρείες για το περιβάλλον εργασίας που προσφέρει, εξασφαλίζοντας το work-life balance τόσο στη εργασιακή πολιτική της όσο και στη γενικότερη κουλτούρα της.

https://elle.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: