... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Κ. Γαβρόγλου για Ν. Κεραμέως: Το στερεότυπο οι γυναίκες δεν σκαμπάζουν από αριθμητική

                  

Η ανακοίνωση -από την Ν. Κεραμέως-  των 17 μαθητών  κατά μεσό όρο ανά τάξη, ενισχύει και το στερεότυπο ότι οι γυναίκες δεν σκαμπάζουν από αριθμητική, δήλωσε ο πρών υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, σε ανάρτηση στον προσωπικό ιστότοπό του,  προκαλώντας αρνητικά σχόλια.

 
Ν. Κεραμέως: Αδιανόητη δήλωση, και δη από τέως υπουργό Παιδείας!

Απαντώντας η Νίκη Κεραμέως στον Κ. Γαβρόγλου αναφέρει τα εξής:

"Αδιανόητη δήλωση, και δη από τέως υπουργό Παιδείας! Αντί να αγωνιζόμαστε για να εξαλείψουμε σεξιστικά στερεότυπα, κάποιοι (προσπαθούν να) μας πάνε πίσω. Ενδιαφέρον θα είχε η θέση του Τμήματος Ισότητας του ΣΥΡ επί του θέματος... Αναφορικά, δε, με τη συνεχιζόμενη προπαγάνδα του ΣΥΡ για τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, τον παραπέμπω στα στοιχεία που αναφέρθηκαν στη Βουλή (μέσος όρος 17 μαθητές στην Επικράτεια και 20 μαθητές στην Αττική και Θεσσαλονίκη, εξαιρώντας πάντοτε τα σχολεία ειδικής αγωγής που έχουν εξαιρετικά μικρό αριθμό μαθητών)".

Ο κ. Γαβρόγλου επανήλθε

Στη συνέχεια ο κ. Γαβρόγλου επανήλθε με την ακόλουθη ανάρτηση, για να αιτιολογήσει το “στερεότυπο”:

"Μία ανάρτησή μου παρεξηγήθηκε, προφανώς επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τη λέξη στερεότυπο. Κάθε στερεότυπο, λοιπόν, είναι καταδικαστεο.

Υπάρχει ένα στερεότυπο που αναπαράγεται χρόνια τώρα ως προς τη σχέση που έχουν οι γυναίκες με τα μαθηματικά. Υπάρχει και είναι σημαντικό κομμάτι μιας ιδεολογίας που θέλει να υποτιμήσει τις γυναίκες. Κακώς, κάκιστα προφανώς!

Όταν λοιπόν  η κ.Κεραμέως κάνει μια δήλωση που πάσχει από μαθηματική άποψη, αναπαράγει αυτό το στερότυπο, αυτή τη λανθασμένη άποψη ότι οι γυναίκες δεν τα πάνε καλά με τα μαθηματικά".

https://www.esos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: