... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

“Now Is Her Time” : Η πρόσφατη διαφημιστική εκστρατεία διάσημης αθλητικής φίρμας που στοχεύει στη χειραφέτηση και την ενδυνάμωση των γυναικών

Αποτέλεσμα εικόνας για adidas “Now Is Her Time”.



Αποτέλεσμα εικόνας για “Now Is Her Time”.



Μια θηλάζουσα μητέρα εμφανίζεται μεταξύ άλλων γυναικών στην νέα, τολμηρή καμπάνια της Adidas για τα δικαιώματα των γυναικών, την οποία εγκαινιάζει ο Pharrell Williams.

Η πρόσφατη διαφημιστική εκστρατεία της διάσημης αθλητικής φίρμας, περιλαμβάνει γυναίκες από διαφορετικό υπόβαθρο και με το σλόγκαν “Now Is Her Time” (τώρα είναι η ώρα της), στοχεύει στη χειραφέτηση και την ενδυνάμωση των γυναικών σε όλο τον κόσμο μέσα από τη δύναμη της εκπροσώπησης και των τολμηρών φωνών! 

Η καμπάνια, μέσα από τον φακό του γνωστού φωτογράφου Collier Schorr (το έργο του οποίου περιλαμβάνει θέματα φύλου, σεξουαλικότητας και ταυτότητας) παρουσιάζει κάποιες πολύ ισχυρές εικόνες γυναικών, ανάμεσα στις οποίες και μια θηλάζουσα μητέρα, καταρρίπτοντας έτσι τον στιγματισμό του δημόσιου θηλασμού!


“Ενδυναμώνω τις κόρες μου θέτοντας ένα καλό παράδειγμα.” δηλώνει η Isabel Rangel, μητέρα / μοντέλο και συνιδρύτρια τoυ Style Saves, την οποία βλέπουμε να θηλάζει και να πλαισιώνει την καμπάνια.

https://news.adidas.com



Δεν υπάρχουν σχόλια: