... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Για αυτή τη διαφήμιση κατηγόρησαν τα κοσμήματα Pandora για σεξισμό

Για σεξισμό κατηγορείται η δανέζικη μάρκα κοσμημάτων Pandora εξαιτίας μιας χριστουγεννιάτικης διαφήμισης που εμφανίστηκε το Σαββατοκύριακο στο δίκτυο του μετρό στο Μιλάνο.
Στοχεύοντας στους αγοραστές που δυσκολεύονται να βρουν τι να αγοράσουν σε μια γυναίκα για τα Χριστούγεννα, η εταιρεία ρωτά: «Σίδερο, πιτζάμες, ποδιά, ένα βραχιόλι Pandora. Κατά τη γνώμη σας, τι θα την έκανε ευτυχισμένη;».

Αλλά αντί να εμπνεύσει τους πελάτες, η διαφήμιση προκάλεσε μια οργισμένη αντίδραση, με μια φωτογραφία της αφίσας να δημοσιεύεται στη σελίδα στο Facebook του LeFanfarlo, με έδρα το Μιλάνο, μιας σχολής Burlesque που ισχυρίζεται ότι βοηθά τις γυναίκες να μιλούν.
Φωτογραφία του χρήστη Lefanfarlo.
«Αγαπητή Pandora, για τα Χριστούγεννα η LeFanfarlo θα ήθελε το σεβασμό και όχι ένα όμορφο βραχιόλι» γράφει η ομάδα στη λεζάντα της φωτογραφίας.
Ένας σχολιαστής έσπευσε να περιγράψει τη διαφήμιση ως «βγαλμένη από τον Μεσαίωνα» ενώ ένας άλλος αστειεύτηκε: «Θέλω πιτζάμες».
Φυσικά, όταν η είδηση έγινε θέμα στον ιταλικό Τύπο, η θυγατρική εταιρεία της Ιταλίας εξέδωσε δήλωση στη σελίδα της στο Facebook, σε μια προσπάθεια να εξηγήσει το μήνυμα πίσω από την διαφημιστική εκστρατεία που ξεκίνησε σε όλη τη χώρα.
Απευθυνόμενη στους «Pandora Lovers», η εταιρεία έγραψε:
«Πολλοί από εσάς έχετε δει την διαφημιστική εκστρατεία των Χριστουγέννων του 2017 και τις διαφημιστικές αφίσες στην Ιταλία. Σημειώνουμε πως το μήνυμα έχει παρεξηγηθεί και θέλουμε να το εξηγήσουμε καλύτερα».
«Η Pandora φρόντιζε ανέκαθεν τις γυναίκες και φέτος θέλαμε να βρουν το τέλειο δώρο κάτω από το δέντρο. Πόσοι από εμάς λαμβάνουμε δώρα που δεν τα θέλουμε; Αυτή η πρωτοβουλία ξεκίνησε μετά από έρευνα που έδειξε ότι οι περισσότερες γυναίκες παίρνουν λάθος δώρο τα Χριστούγεννα».
Όμως, επειδή η οργή του κόσμου δεν κατένευσε, η εταιρεία τόνισε αργότερα σε άλλη δήλωση: «Στόχος μας ήταν να δώσουμε μια νέα ματιά στα στερεότυπα που όλοι γνωρίζουμε με ειρωνικό και παιχνιδιάρικο τρόπο, με σκοπό να σας κάνουμε να χαμογελάστε και φυσικά χωρίς να σας προσβάλλουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: