... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

This Girl Can –Η τολμηρή διαφημιστική καμπάνια που ενέπνευσε 2,8 εκατομμύρια γυναίκες να γυμναστούν





H βρετανική επιτροπή για τα σπορ «Sport England» σημείωσε μια σημαντική νίκη με τη διαφημιστική καμπάνια «This Girl Can» («Αυτό το κορίτσι μπορεί»), η οποία έδωσε το έναυσμα σε σχεδόν 3 εκατομμύρια γυναίκες να ασκούνται περισσότερο. Το – πράγματι – ευχάριστο και εμπνευστικό τηλεοπτικό σποτ, που συνοδεύεται από το soundtrack της Missy Elliot «Get Ur Freak On», δείχνει διαφορετικές γυναίκες να ιδρώνουν, να κοπιάζουν και, τελικά, να θριαμβεύουν, ενώ οι λεζάντες γράφουν «Δείχνω καυτή», «Λικνίζομαι, άρα υπάρχω» και «Ιδρώνω σα γουρούνι, αισθάνομαι σαν αλεπού». Οι διαφημίσεις της καμπάνιας έχουν συγκεντρώσει περισσότερες από 37 εκατομμύρια θεάσεις στο YouTube, ενώ η απήχησή τους έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα σύνορα της Μεγάλης Βρετανίας.
Παρόλο που η «Sport England» τονίζει ότι 2,8 εκατομμύρια γυναίκες 14-40 ετών «έχουν ξεκινήσει να γυμνάζονται περισσότερο χάρη σε αυτή την καμπάνια», η απόκλιση που υπάρχει ανάμεσα στα δύο φύλα όσον αφορά στη φυσική άσκηση αποτελεί πρόβλημα. «Με 1,73 εκατ. λιγότερες γυναίκες να κάνουν σπορ συγκριτικά με τους άνδρες, πρέπει να συνεχίσουμε να περνάμε το μήνυμα ότι, ανεξάρτητα από το σωματότυπο, το βάρος και το επίπεδο της φυσικής κατάστασης καθεμίας, πρέπει όλες να νιώθουν ικανές να ασκούνται και να κάνουν σπορ», λέει η διευθύνων σύμβουλος της «Sport England», Jennie Price, επισημαίνοντας, με αυτόν τον τρόπο, ότι χρειάζεται ακόμα να γίνει πολλή δουλειά σχετικά με το θέμα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: