... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

«Γιατί θες να σου κόψω τα μαλλιά τόσο κοντά;»: Η διαφήμιση κατά της γυναικείας βίας





Η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την Sun Communications, για την Jui, μια εταιρεία που κατασκευάζει έλαια για τα μαλλιά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια νέα γυναίκα είναι πολύ νευρική όταν πάει να πάει να κουρευτεί. Τα μακρυά μαλλιά είναι σημάδι πολυτέλειας για πολλές Ασιάτισσες, οπότε η κομμώτρια εντυπωσιάζεται από την γυναίκα που της ζητάει να της κόψει τα μαλλιά κοντά.

Προσπαθεί να της προτείνει διαφορετικά μήκη μαλλιών , αλλά εκείνη δεν δείχνει να εντυπωσιάζεται από το αποτέλεσμα. Ξαφνικά την ρωτάει για ποιο λόγο θέλει να κόψει τα μαλλιά της τόσο κοντά και η ίδια της απαντά αφοπλιστικά, για να εμποδίσει αυτόν που την κακοποιεί να τα χρησιμοποιεί για να την πληγώσει.
«Κάντα ακόμα πιο κοντά» λέει η γυναίκα στο βίντεο, πιάνοντας τα ακόμα πιο σφιχτά στο κεφάλι της, ώστε κανείς να μην μπορεί να τα τα ξαναπιάσει με αυτό τον τρόπο.

Η διαφήμιση θίγει δυστυχώς το πρόβλημα ενδοοικογενειακής βίας στο Bangladesh, όπου 80 στις 100 γυναίκες αντιμετωπίζουν διαφορετικές μορφές βίας στη ζωή τους. Η διαφήμιση θα αναφέρει ότι «τα μαλλιά πρέπει να είναι η υπερηφάνεια μιας γυναίκας, και όχι να είναι ο λόγος για την αδυναμία της», και μετά θα δούμε τα τηλέφωνα της ανοιχτής γραμμής για επικοινωνία ενάντια στην ενδοοικογενειακή βία.
Η Qazi Tushar, μέλος της Sun Communications, ότι η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την Jui για την παγκόσμια μέρα της γυναίκας. Έχει περισσότερα από 100 εκατομμύρια προβολές σε όλο τον κόσμο. Η Tushar ανέφερε ότι η εταιρεία Jui, έστησε τη συγκεκριμένη γραμμή υποστήριξης με τη βοήθεια ειδικών ψυχολόγων από το Πανεπιστήμιο της Dhaka. Υπήρχε και πριν την δημιουργία της διαφήμισης, αλλά τα τηλέφωνα ξεκίνησαν να συσσωρεύονται από όταν βγήκε στον αέρα.
«Λαμβάνουμε αρκετά τηλεφωνήματα καθημερινά και έρχονται από διαφορετικά μέρη της χώρας», αναφέρει η Tushar. Μια έρευνα στο Bangladesh το 2011, έδειξε ότι το 87% των παντρεμένων γυναικών έχουν βιώσει κάποιο περιστατικό βίας από τον σύζυγο τους. Η Sun Communications ελπίζει με την διαφήμιση να ενθαρρύνει τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν τέτοια περιστατικά ώστε να μιλήσουν γι αυτά και αν αναζητήσουν βοήθεια.
www.singlewoman.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: