... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Παιδιά ζωγράφισαν επαγγελματίες και απέδειξαν τις σεξιστικές προκαταλήψεις μας





Η ισότητα ανάμεσα στα δυο φύλα φαίνεται ότι κάνει βήματα προς τα πίσω αντί για μπροστά, όπως δείχνει μία νέα έρευνα του Global Gender Gap Report. Παρά τις πρωτοβουλίες από κυβερνήσεις και εργαζομένους σε όλο τον κόσμο (στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα) και τις πολλές δημοσιεύσεις με στατιστικές επί του θέματος, δεν υπάρχει πρόοδος.
Ένα ηλικιακό γκρουπ στο οποίο η φιλανθρωπική οργάνωση Education and Employers πραγματοποίησε ένα πείραμα, ήταν σε παιδιά δημοτικού. Η οργάνωση ήθελε να εξετάσει αν τα στερεότυπα ξεκινούν από νωρίς, από που προέρχονται και στη συνέχεια, κατά πόσο είναι «εδραιωμένα».
Το ολιγόλεπτο βίντεο με τίτλο «Redraw the Balance» δείχνει οκτάχρονα παιδιά που τους ζητείται να ζωγραφίσουν τρεις επαγγελματικές κατηγορίες: πυροσβέστη, χειρουργό και πιλότο.
61 παιδιά ζωγράφισαν αντρικές φιγούρες, ενώ μόνο 5 από αυτά ζωγράφισαν γυναίκες. Το φιλμ έφερε στην επιφάνεια τη ρεαλιστική πλευρά των στερεότυπων ανάμεσα στα δυο φύλα στις μικρές ηλικίες. Μέχρι στιγμής, μάλιστα, έχει συγκεντρώσει πάνω από 35 εκατομμύρια προβολές.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά και οι ζωγραφιές έκρυβαν πολλά μηνύματα, τα οποία βοήθησαν τους αναλυτές να καταλήξουν στα εξής συμπεράσματα:
Τα στερεότυπα ανάμεσα στα δυο φύλα ξεκινούν από πολύ μικρή ηλικία (μεταξύ 5 και 7 ετών) και είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο.
Οι φιλοδοξίες όσον αφορά την επιλογή καριέρας ξεκινούν από τα 7 χρόνια και αλλάζουν λίγο μέχρι τα 18 χρόνια.
Υπάρχει μια σημαντική απόκλιση μεταξύ της φιλοδοξίας των παιδιών και των απαιτήσεων στην αγορά εργασίας.
Μόνο το 1% γνωρίζει και συναναστρέφεται με εκπροσώπους από τον κόσμο των επαγγελματιών, οι οποίοι επισκέπτονται σχολεία.

Πηγή: World Economic Forum

Δεν υπάρχουν σχόλια: