... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Θύμα ενδοοικογενειακής βίας μας φέρνει αντιμέτωπους με μία εφιαλτική αλήθεια που επιλέγουμε να αγνοούμε

Τη Δευτέρα, η σελίδα Humans Of New York, δημοσίευσε στο Facebook τη μαρτυρία μιας γυναίκας που έπεσε θύμα ενδοοικογενειακής βίας και επιβίωσε.
Η γυναίκα υποστηρίζει ότι την κακομεταχειρίστηκε ένας πρώην σύντροφός της τον οποίο έχει κατονομάσει ως «ηθοποιός στο Broadway». 
Το ποστ έγινε viral σε πολύ λίγο χρόνο, καθώς έφερε στο φως μια παράμετρο της ενδοοικογενειακής βίας που δεν έχει αναδειχθεί, αλλά είναι πολύ σημαντική για την εξάλειψη αυτών των περιστατικών.
Η μαρτυρία αυτή της γυναίκας άρχισε πολύ γρήγορα να μοιράζεται στο διαδίκτυο, ενώ το ποστ συγκέντρωσε και χιλιάδες σχόλια υποστήριξης.
Το ποστ έχει ως εξής:
«Είναι ηθοποιός στο Broadway. Τα χάλασα μαζί του τον Δεκέμβριο επειδή δεν μπορούσε να διαχειριστεί τον θυμό του. Μου είχε φωνάξει στις πλατφόρμες του μετρό. Κάποια στιγμή μου μάτωσε τα χείλη προσπαθώντας να τραβήξει κάτι από το χέρι μου. Τότε είπα τέλος. Με πήρε τηλέφωνο όμως την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και με ρώτησε αν θα πήγαινα σε ένα πάρτι μαζί του. Είχαμε αγοράσει βλέπεις τα εισιτήριά μας μήνες νωρίτερα. Ήταν ακριβά και έτσι συμφώνησα. Η αδελφή μου θα ερχόταν μαζί μας και έτσι δεν ανησύχησα. Περάσαμε όλοι πολύ ωραία. Στο τέλος της νύχτας, αφήσαμε την αδερφή μου και πήγαμε στο σπίτι  του.
Ήμουν τόσο μεθυσμένη που κουλουριάστηκα σε ένα σωρό από ρούχα. Όταν άνοιξα τα μάτια, είδα ότι μου έβγαζε φωτογραφίες και γελούσε. Αποφάσισα να φύγω αμέσως. Ήταν η αρχή μιας νέας χρονιάς και ήθελα να ξεκινήσω με μια καλή βάση. Τότε μου φώναξε να επιστρέψω, αλλά εγώ δεν σταμάτησα να περπατάω. Με ακολούθησε κάτω από τις σκάλες και με άρπαξε από το χέρι. Μου είπε να «σταματήσω να είμαι ηλίθια». Τότε με «κόλλησε» στον εξωτερικό τοίχο. Άρχισε να με πνίγει και να μου λέει «ηρέμησε, ηρέμησε ηρέμησε». Ένα φορτηγάκι περνούσε εκείνη την ώρα και ο οδηγός μας κόρναρε. Αλλά δεν σταμάτησε. Δεν με βοήθησε. Ελευθερώθηκα και άρχισα να τρέχω μέσα στην κίνηση, αλλά κανείς δεν σταμάτησε. Με έπιασε, με «κόλλησε» πάνω σε ένα άλλο βαν και με σήκωσε στον αέρα από τον λαιμό. Όταν ξύπνησα -στο δρόμο- είχε φύγει. Ζήτησα από τον δικαστή να τον καταδικάσει σε μαθήματα διαχείρισης θυμού. Έχει τελειώσει. Αλλά εξακολουθώ να ασχολούμαι με το τραύμα εκείνης της νύχτας».

Χιλιάδες χρήστες έσπευσαν να υποστηρίξουν τη γυναίκα, και να μοιραστούν και τις δικές τους ανάλογες εμπειρίες. Κάποιοι άλλοι εμφανίστηκαν θυμωμένοι ενώ ελάχιστοι δικαιολόγησαν αυτή τη συμπεριφορά. Η αδιαφορία από τους γύρω είναι μια παθογένεια που μοιράζονται οι κοινωνίες σε όλο τον πλανήτη. Η σιωπή είναι συνενοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: