... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας αποδοκιμάζει το «Χτύπα σαν άντρας»


ANTZELA

Aνακοίνωση με την οποία αποδοκιμάζει το περιεχόμενο της πασχαλινής διαφήμισης του Jumbo που έγινε viral στο ελληνικό Ίντερνετ εξέδωσε το ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας).
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», στο τέλος της, «παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών».
Όπως συμπληρώνεται, η βία κατά των γυναικών «σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο διακωμώδησης ή εκμετάλλευσης για διαφημιστικούς ή/και εμπορικούς λόγους», ενώ υποστηρίζεται πως η εν λόγω διαφήμιση «ενισχύει και προκαλεί την αναπαραγωγή έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων, καθώς και την εκδήλωση σεξιστικών συμπεριφορών. Με τον τρόπο αυτόν θίγεται η αξιοπρέπεια των γυναικών και διαιωνίζονται οι έμφυλες ανισότητες».
«Το ΚΕΘΙ καταδικάζει κατηγορηματικά το περιεχόμενο της διαφήμισης αυτής και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως άλλωστε δεσμεύεται και από το σύμφωνο συνεργασίας που έχει υπογράψει με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την εξάλειψη των σεξιστικών και έμφυλων στερεοτύπων, προκειμένου το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα να αποσυρθεί» καταλήγει η ανακοίνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: