... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Το γράμμα που συγκλονίζει: Τι γράφει μία γυναίκα στο σύζυγό της που την κακοποιεί;



Συγκλονίζει το γράμμα της κακοποιημένης συζύγου προς τον βίαιο άντρα της ο οποίος αρνείται τις κατηγορίες και την αποκαλεί ψεύτρα.

“Μπορείς να με πεις ηλίθια. Πες ότι είμαι λάθος. Αποκάλεσε με ανίκανη. Βρίσε με με λέξεις που δε μπορώ καν να επαναλάβω. Διέδωσε όλα σου τα ψέματα. Πείσε και του άλλους. Δημιούργησε έναν ολόκληρο στρατό από ανθρώπους που συμφωνούν μαζί σου. Πείσε και κάποιον φίλο μου. Μπορείς να στρέψεις ένα πρόσωπο που αγαπώ εναντίον μου. Μπορείς να βρεις τις αποδείξεις που χρειάζεσαι. Επισήμανε τις αδυναμίες μου. Φέρε στο προσκήνιο κάθε ανασφάλεια μου. Μπορείς να μπεις μέσα στο μυαλό μου. Μπορείς ακόμα και να με λυγίσεις. Ρίξε με στα γόνατα, άφησε με μόνη σε ένα κρύο και σκληρό πάτωμα και ίσως τελικά να πιστέψεις ότι κέρδισες…
Αλλά αύριο, εγώ θα σηκωθώ. Θα κάνω ακόμα ένα βήμα μπροστά. Μπορεί να είναι και μικρό. Αλλά θα ξέρω ότι δεν θα έχεις πάρει το σημαντικότερο αγαθό από μένα. Γιατί μπορεί να έχω “παραπατήσει” σε αυτόν τον άθλιο κόσμο αλλά ξέρω ότι υπάρχει μόνο αγάπη μέσα στην καρδιά μου και δεν πρόκειται να με κάνεις να μισήσω!

http://inrealnews.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: