... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Εκστρατεία για να μην κλείσουν οι δομές υποστήριξης κακοποιημένων γυναικών.Ψήφισε και εσύ!!!



Μέχρι και σήμερα, 8η Ημέρα της Εκστρατείας, 2.866 άτομα έχουμε υπογράψει το ψήφισμα που ζητά να μην κλείσουν οι δομές στήριξης κακοποιημένων γυναικών.

Προσκαλούμε καθεμιά και καθέναν που νοιάζεται, να συμμετέχει και/ή να στηρίξει τις δράσεις της Εκστρατείας στο βαθμό που μπορεί και με όποιο τρόπο μπορεί.

Πως μπορώ εγώ να στηρίξω την Εκστρατεία ή να συμμετέχω σ’ αυτήν;
- Υπογράφω το ψήφισμα πολιτών προς τον Υπ. Εσωτερικών για να μην κλείσουν οι δομές στήριξης κακοποιημένων γυναικών (Υπογράψτε ΕΔΩ:www.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgo_Esoterikon_k_Argyri_Ntinopoylo_Na_min_kleisoyn_oi_domes_stirixis_kakopoiimenon_gynaikon/?nQxzFib)
- Ενημερώνομαι [facebook.com/EuropeanAntiViolenceNetwork] για τις νέες δράσεις της Εκστρατείας και στηρίζω όσες μπορώ
- Ενημερώνω και κινητοποιώ όσα άτομα μπορώ για να υπογράψουν το ψήφισμα και να στηρίξουν τις δράσεις της Εκστρατείας
- Ενημερώνω και κινητοποιώ κάθε φορέα και/ή άτομο (γνωστό μου ή άγνωστο) που θα μπορούσε να βοηθήσει με οποιοδήποτε τρόπο
- Προτείνω νέες δράσεις για την Εκστρατεία (info@antiviolence-net.eu)
- Σχεδιάζω και υλοποιώ μια δράση για την Εκστρατεία
- Στέλνω την προσωπική μου εμπειρία*, για τα εμπόδια που συναντώ/συνάντησα στην προσπάθειά μου να αποδράσω από τη βίαιη σχέση μου αλλά και για τους φορείς και τα άτομα που βοηθούν/βοήθησαν και στηρίζουν/στήριξαν την προσπάθειά μου
- Στέλνω την προσωπική μου μαρτυρία*, για τα εμπόδια αλλά και για τους φορείς και τα άτομα που βοήθησαν, στήριξαν και ενδυνάμωσαν μια γυναίκα για την οποία νοιάζομαι.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το
Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας
Τηλ.: 210 9225491
Ε-mail: info@antiviolence-net.eu

* παρέχοντας στο Ε.Δ.κ.Β. την άδεια να την χρησιμοποιήσει απολύτως ανώνυμα

www.facebook.com/EuropeanAntiViolenceNetwork

Δεν υπάρχουν σχόλια: