... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Η συγκλονιστική ιστορία της Κλερ: «Η μητέρα μου άφηνε παιδόφιλους να με βιάζουν για 5 λίρες ή λίγο αλκοόλ» [εικόνες]

Η συγκλονιστική ιστορία της Κλερ: «Η μητέρα μου άφηνε παιδόφιλους να με βιάζουν

Τα τραγικά παιδικά της χρόνια περιγράφει σε συνέντευξή της μία γυναίκα από το Λονδίνο, η οποία αποκάλυψε πως η ίδια της η μητέρα επέτρεπε σε παιδόφιλους να τη βιάζουν από την ηλικία των πέντε ετών, με το βασανιστήριο της να διαρκεί για μία ολόκληρη δεκαετία.

«Η μητέρα μου άφηνε παιδόφιλους να με βιάζουν για μία δεκαετία με αντάλλαγμα πέντε λίρες ή λίγο αλκοόλ» εξομολογείται η 48χρονη πλέον Κλερ.
Η Κλερ κατάφερε να γλυτώσει από αυτή την κατάσταση όταν στα 15 της χρόνια το έσκασε από το σπίτι της. Για πολλά χρόνια δεν είχε αποκαλύψει σε κανέναν τις τραγικές στιγμές που βίωσε όταν ήταν μικρό κοριτσάκι, τελικά όμως έσπασε τη σιωπή της μόλις έμαθε ότι η μητέρα της είχε πεθάνει.
Τότε και μόνο τότε αισθάνθηκε αρκετά δυνατή για να μπορέσει να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία. Η Κλερ ελπίζει πώς οι δικές της σοκαριστικές εμπειρίες θα βοηθήσουν πολλά ανήλικα κορίτσια που βιώνουν τέτοιες καταστάσεις να μιλήσουν προκειμένου να βγουν από τον εφιάλτη της κακοποίησης.
«Όταν έμαθα ότι η μητέρα μου πέθανε, γέλασα. Αυτό μπορεί να ακούγεται άσχημο, αλλά δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψω πόσο πολύ τη μισούσα και την φοβόμουν που με ανάγκαζε να κάνω κάτι τέτοιο. Τη φοβόμουν όλη μου τη ζωή. Μετάνιωσα που δεν την κατήγγειλα νωρίτερα, όσο ακόμα ήταν ζωντανή. Όμως ένιωσα πραγματικά ελεύθερη μόλις πέθανε. Η αστυνομία φυσικά δεν μπορούσε να κάνει κάτι, όμως εγώ ανακουφίστηκα γιατί έφυγε ένα βάρος από πάνω μου. Θέλω η ιστορία μου να βοηθήσει άλλα παιδιά να μην ζήσουν σαν εμένα» περιγράφει η Κλερ, η ιστορία της οποίας έχει ευαισθητοποιήσει πολύ κόσμο.

Η μητέρα της Κλερ

Στη συνέχεια της συνέντευξής της αναφέρθηκε σε μία από τις ερωτικές συνευρέσεις που την ανάγκασε να έχει η μητέρα της: «Ήμουν μόλις πέντε ετών και τη θυμάμαι να με πηγαίνει σε ένα διαμέρισμα. Χτύπησε την πόρτα, μίλησε με έναν άνδρα και στη συνέχεια με έσπρωξε να μπω μέσα. Ήμουν τόσο μικρή και απλώς έκανα ότι μου είπαν. Το αισθανόμουν ότι όλο αυτό που είχε συμβεί ήταν λάθος, όμως ήμουν μπερδεμένη και τρομοκρατημένη. Στη συνέχεια αυτός ο άνδρας μου έδωσε ένα γλειφιτζούρι. Μετά με έστειλε έξω στον δρόμο που με περίμενε η μητέρα μου και εγώ έβαλα τα κλάματα. Εκείνη μου ζήτησε να σταματήσω».
Το αντάλλαγμα για όλα αυτά που έζησε η Κλερ ήταν 5 λίρες ή λίγο αλκοόλ. Στις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τις αποτρόπαιες πράξεις αυτής της μητέρας έρχεται να προστεθεί ακόμα μία πληροφορία που δίνει η Κλερ, η οποία είπε πως δεν ήταν λίγες οι φορές που όταν κάποιος την βίαζε, η μητέρα της ήταν παρούσα και της ζητούσε να σταματήσει να ουρλιάζει.

Η ανήλικη Κλερ μαζί με τη μητέρα της

«Κάθε φορά που χτυπούσε η πόρτα του σπιτιού μας έτρεμα» εξηγεί η Κλερ και προσθέτει ότι στα 15 της κατάφερε να το σκάσει από το σπίτι και βρήκε καταφύγιο για δύο εβδομάδες σε κάτι δημόσιες τουαλέτες. «Ήταν άσχημα, αλλά πολύ καλύτερα από όσα είχα αφήσει πίσω μου». Τελικά, ένας οδηγός ταξί της πρόσφερε ένα ασφαλές μέρος να μείνει και όταν η Κλερ ήταν 19 ετών παντρεύτηκαν και έχουν αποκτήσει έξι παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: